تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران بعد از برد تیمش در هفته چهارم لیگ برتر از عملکرد بازیکنانش راضی نبود.

«البرز آبکناری» در پایان دیدار تیمش در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال برابر مس کرمان اظهار کرد: پس از بازی سنگین با مهرام نیاز به ریکاوری داشتیم و فکر می‌کنم ما امروز اصلا خوب نبودیم.

وی افزود: در جریان این مسابقه معتقدم حریف را دست کم گرفتیم و با اینکه برتر بودیم اما در مجموع از نمایش بازیکنان تیمم راضی نیستم. فکر می کنم تنها نکته مثبت ما در این دیدار پیروزی اکسون و کسب امتیازات کامل این دیدار بود.

وی درباره تغییر مکان دیدار این مسابقه بیان کرد: از آنجا که رئیس جمهوری کشورمان سفری به استان کرمان داشت و ما برای رزرو هتل و دیگر مسائل مشکل داشتیم از تیم مس کرمان درخواست کردیم با میزبانی ما موافقت کند و آنها هم پذیرفتند و این مسابقه در تهران برگزار شد.

سرمربی اکسون درباره اضافه شدن بازیکن نیجریه‌ای این تیم به جمع شاگردانش توضیح داد: کیت آمورا بازیکن بسیار خوبی است اما او یک هفته تمرین نکرده بود و سعی کردیم در این بازی او را به مرز آمادگی برسانیم.

آبکناری درباره دیدارهای بعدی تیمش تصریح کرد: به هیچ وجه هیچ دیداری برای ما آسان نیست. ما امروز هم برابر مس کار آسانی نداشتیم. نباید فریب کوارتر اول بازی را بخوریم. هرچه از بازی می‌گذشت تیم مس با اوضاع و جو سالن بیشتر آشنا می‌شد. اتفاقی که مشابهش برای ما هم در شهرستان‌ها می‌افتد و فکر می‌کنم این خصیصه تیم های جوان است. به هر حال باید خیلی روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

بازگشت به بالا