آب کناری: رابطه استاد و شاگردی با هاشمی تمامی ندارد/ درس های زیادی از بازی با مهرام گرفتیم

مربی اکسون گفت: در کوارتر چهارم هم خوب برگشتیم اما بازی‌های اینگونه به تیم‌های جوانی مثل اکسون درس‌های زیادی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، البرز آبکناری پس از باخت 72 بر 68 اکسون مقابل مهرام تهران در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود و‌ تحمل فشار بازی‌ مقابل مهرام، فشار روحی زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند. در کوارتر سوم هم تمرکز را از دست دادیم که باعث‌افزایش اختلاف دو تیم شد.

وی ادامه داد: مهرام تیم با کیفیتی است‌ که بازیکنانش سال‌ها تجربه بازی در بالاترین سطح را دارند. در کوارتر چهارم هم خوب برگشتیم اما بازی‌های اینگونه به تیم‌های جوانی مثل اکسون درس‌های زیادی می‌دهد که برای ما هم همینطور بود. بازیکن خارجی ما هم مصدومیت کوچکی روی پای‌ خود داشت که مجبور شدیم به او استراحت دهیم.

آبکناری عنوان کرد: تجربه ‌کردن این فضا برای‌ تیم‌ ما که اولین بارمان است آن هم مقابل تیمی چون‌ مهرام، خیلی سنگین بود و تلاش‌ می‌کنیم این موضوع را کم‌تر کرده و درس‌های زیادی را از این بازی‌ها یاد بگیریم.

وی که در‌مورد تقابلش‌ با‌ مصطفی ‌هاشمی ‌که سالها دستیاری او را می کرد، گفت: به دور از‌هر تعارفی بازی امروز تقابل من با هاشمی نبود، امروز هم از ایشان‌ چیزهای‌ زیادی یاد ‌گرفتم. این رابطه استاد و شاگردی هیچگاه پایان ندارد.

بازگشت به بالا