به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی، با اینکه یازده سال از درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ستاره فقید بسکتبال ایران می گذرد، اما هنوز اهالی جامعه بسکتبال، دوستان و علاقه مندان به او این رفتن را باور نکرده اند و هرساله در روز پرکشیدنش گردهم می آیند و یاد او را گرامی می دارند. مراسم یازدهمین سالگرد آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش فقید بسکتبال امسال به همت باشگاه اکسون در تالار بسکتبال آزادی و با حضور جمعی از پیشکسوتان، بازیکنان ملی، یاران آیدین، مربیان و هواداران بسکتبال برگزار شد و طی این مراسم تیزری از مستند زندگی آیدین نیکخواه بهرامی به نمایش گذاشته شد.

اشکان مهریار عکاس فدارسیون جهانی بسکتبال و کارگردان این مستند درباره این فیلم گفت:” ما سعی کردیم در این مستند زندگی ورزشی و منش و شخصیت آیدین نیکخواه بهرامی را از زاویه ای متفاوت و از زبان مربیان و دوستان او به نمایش بگذاریم تا علاوه بر گرامی داشتن یاد و خاطرات او، این ستاره فقید را به بازیکنان نسل جدید بسکتبال معرفی کنیم.”

کارگردان مستند آیدین درباره ساخت این مستند توضیح داد:” این پروژه از دی ماه سال ۹۵ استارت خورد و مراحل تحقیق و پژوهش آن دو سال به طول انجامید. قرار بود مستند آیدین امسال ۷ دی در سالروز درگذشت این بازیکن پخش شود اما تدوین آن کمی طول کشید و قرار است بهمن ماه به اکران خصوصی درآید و سپس در سال آینده برای عموم اکران شود.”

مهریار در ادامه افزود:”افراد زیادی برای به ثمر رسیدن این پروژه با ما همکاری داشته اند. وظیفه خود می دانم که از گروه بین المللی اکسون و باشگاه اکسون به عنوان سرمایه گذار و حامی مالی این مستند تشکر ویژه و قدردانی داشته باشم. توجه و لطف مهندس ملک آرایی مدیرعامل این باشگاه به مستند آیدین بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.”

مستند آیدین ۱۶ بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد این ستاره فقید به اکران در می آید و در این مستند آیدین نیکخواه بهرامی از زبان هم تیمی ها و مربیانش به دوستداران و علاقه مندان معرفی و یاد و خاطراتش زنده خواهد شد.

منبع: البرز ورزشی

بازگشت به بالا