تهران- ایرنا- تیم بسکتبال دِنور در آخرین دیدارش برابر لس‌آنجلس کلیپرز به برتری رسید و فینالیست کنفرانس غرب شد و باید برابر لس‌آنجلس لیکرز به میدان برود.

لس انجلس کلیپرز و دنور ناگتس

در هفتمین دیدار ۲ تیم دِنور و لس‌آنجلس کلیپرز از مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ حرفه‌ای آمریکا (NBA)، تیم دِنور توانست با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۹ به برتری برسد و حریف لیکرز در دیدار نهایی در کنفرانس غرب شود.

دِنور با این پیروزی مانع برگزاری فینال تمام لس‌آنجلسی در این کنفرانس شد و علی‌رغم بسیاری از پیش‌بینی‌ها توانست از سد حریف قدرتمند خود یعنی کلیپرز برآید.

در این دیدار و در شبی که «کاوی لئونارد» ستاره کلیپرز کم فروغ بود، «جمال ماری» بازیکن کانادایی و ۲۳ ساله دِنور با کسب ۴۰ امتیاز و ۵ پاس منجربه گل ستاره میدان بود. در کنار او «نیکولا جوکیچ» سِنتر صربستانی این تیم نیز مثل همیشه فوق‌العاده بود و با ۱۶ امتیاز، ۲۲ ریباند و ۱۳ پاس منجربه گل شبی فراموش نشدنی برای تیمش رقم زد.

حالا دنور در فینال کنفرانس غرب باید برابر لس‌آنجلس لیکرزی برود که با ستاره‌هایش آماده است و می‌خواهد به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه بدهد.

در دیگر دیداری که بامداد امروز برگزار شد ۲ تیم بوستون و میامی در نخستین مسابقه فینال کنفرانس شرق برابر هم صف‌آرایی کردند که این بازی به وقت اضافه کشیده شد و در نهایت میامی با درخشش «جیمی باتلر» و «گوران دراگیچ» ۱۱۷ بر ۱۱۴ حریفش را شکست داد و اولین پیروزی در فینال را کسب کرد.a

بازگشت به بالا