سرمربی تیم بسکتبال اکسون گفت: در هفته یازدهم لیگ تمرکز خوبی در دفاع و حمله داشتیم و برنده مسابقه شدیم.

«البرز آبکناری» روز سه‌شنبه در خصوص پیروزی تیمش برابر پدافند در هفته یازدهم لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزیش ایرنا، اظهار داشت: در این مسابقه تمرکز بیشتری داشتیم. در دیدارهای قبلی که نتیجه را واگذار کردیم، اصلا تمرکز نداشتیم و نمی‌توانستیم خودمان را در لحظه‌های حساس حفظ  کنیم. همین مساله باعث می‌شد حریفان بهتر نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: در برابر رعد پدافند شهرکرد تمرکز داشتیم. هم در دفاع و هم در حلمه خوب کار کردیم. به نظرم بازی خوبی داشتیم و اینکه از ابتدای مسابقه با جدیت به میدان رفتیم خوب بود. نقطه قوت عملکرد ما دفاع بود.

آبکناری به نوسان تیمش در جریان لیگ نیز اشاره کرد و گفت: ما تلاشمان را کردیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. جایگاه فعلی ما در جدول مهم نیست و این خوب است که بعد از دور دوم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. به همین دلیل سعی ‌می کنیم بیشترین امتیاز را در آن مرحله کسب کنیم. البته این را می دانیم که اگر لیگ را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون با اشاره به کیفیت لیگ بیان کرد: لیگ‌ واقعی همین است که بازیکنان رقابت‌های پرفشاری داشته باشند و در کوران مسابقه قرار بگیرند. از سوی دیگر لیگ بسکتبال ایران پیش فصل خوبی ندارد و به همین دلیل شروع لیگ بی‌کیفیت است.

وی افزود: لیگ بسکتبال ایران حرفه‌ای است و تنها مشکلش پیش فصل است. اگر پیش فصل تیم‌ها خوب باشند به طور قطع شرایط و کیفیت تیم‌ها نیز از ابتدای مسابقات بهتر می‌شود.

 

بازگشت به بالا