به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های توفارقان آذرشهر و اکسون تهران در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال کشور از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 73 بر 70 تیم مهمان به پایان رسید.

در ابتدای این بازی تیم مهمان عملکرد بهتری نسبت به توفارقان آذرشهر داشت اما رفته‌رفته شاگردان سیامک ویسی توانستند اختلاف امتیازی با حریف را جبران کرده و از این تیم پیشی بگیرند. بازی نزدیک دو تیم در کوارتر نخست در نهایت منجر به برتری 18 بر 16 توفارقان شد.

در کوارتر دوم این دیدار تیم مهمان عملکرد بهتری داشت و توانست اختلاف دو امتیازی کوارتر نخست را جبران کند. این کوارتر با برتری 16 بر 14 اکسون همراه بود تا نیمه نخست این بازی با تساوی 32 بر 32 به پایان برسد.

نیمه دوم بازی هم مانند نیمه نخست، با برتری تیم مهمان آغاز شد اما این بار اکسون توانست برتری خود را حفظ کرده و در پایان کوارتر اختلافی 11 امتیازی با توفارقان ایجاد کند. با توجه به برتری 24 بر 13 اکسون در این کوارتر، بازی دو تیم تا پایان کوارتر سوم با پیروزی 56 بر 45 تیم مهمان همراه بود.

در کوارتر چهارم این بازی توفارقان شروع بهتری داشت و توانست اختلاف امتیازی را به 2 برساند اما بازیکنان اکسون باز هم نبض بازی را در دست گرفتند. کوارتر چهارم این بازی با برتری 25 بر 17 توفارقان همراه بود اما با توجه به نتایج 3 کوارتر نخست بازی، اکسون تهران توانست در مجموع با نتیجه 73 بر 70 مقابل میزبان خود به پیروزی برسد.

به گزارش تسنیم، با توجه به حوادث اخیر دیدار تیم‌های توفارقان آذرشهر و اکسون تهران با قرائت فاتحه آغاز شد.

* در برخی از صحنه‌های این دیدار، بازیکنان و کادر فنی دو تیم نسبت به قضاوت داوران بازی اعتراضات نسبتا شدیدی داشتند.

* کلوین آمایو که در بازی‌های گذشته توفارقان یکی از بهترین و مؤثرترین بازیکنان این تیم بوده، در سه کوارتر نخست این بازی کم‌فروغ ظاهر شد اما در کوارتر پایانی عملکرد بهتری داشت و در تغییر روند بازی تأثیرگذار بود.

* حدود 500 هوادار با حضور در سالن شهید پورشریفی تبریز از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های توفارقان آذرشهر و اکسون تهران بودند.

بازگشت به بالا