صالحی: تا جایی که توان داریم از بازیکنان جوانان حمایت می کنیم

مشاور مدیرعامل باشگاه اکسون گفت: تا جایی که توان داریم از بازیکنان جوان حمایت می کنیم تا رشد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، البرز آب‌کناری در نشست خبری باشگاه اکسون اظهار داشت: مسئله و دغدغه باشگاه میدان دادن به جوانان است تا آنها رشد کنند. این اتفاق بزرگی است و باید نور بیشتری به این قسمت تابیده شود.
وی در مورد خارجی ها گفت: پروسه انتخاب بازیکنان کار بسیار سختی است. در طول یک دوره بازیکنان زیادی را بررسی کردیم تا به گزینه هایی که می خواستیم رسیدیم و از ابتدای لیگ در کنار ما خواهند بود.

سرمربی اکسون گفت: هر دو بازیکن سابقه حضور در تیم ملی کشورشان را داشته و با تجربه هستند. کارنامه قابل قبولی هم دارند. نگاه ما این نبوده که بازیکنی بیاوریم که کل مسئولیت تیم را به دوش بکشد و می‌خواهیم همه نفرات در کار تیمی شرکت کنند.
وی در مورد شرایط تیم در جدول گفت: جای خوشحالی دارد که بعد از سالها یک لیگ واقعی را تجربه خواهیم کرد و تعداد تیم ها زیاد است. رقابت بین 4،5 تیم زیاد خواهد بود و ما هم به دنبال نمایش قابل قبول هستیم. تمام تلاش مان را می کنیم که به بالای جدول برسیم.

به گزارش فارس، در ادامه نشست مجید صالحی، مشاور مدیرعامل اکسون عنوان کرد: به دنبال تاسیس باشگاه متفاوتی بودیم که شبیه هیچ باشگاه دیگری نباشد. تلاش کردیم بازیکنان جوانی را به خدمت بگیریم و پرورش دهیم.  ما به دنبال جوانگرایی به معنای واقعی بودیم و به همین دلیل الان جوانترین تیم در لیگ برتر بسکتبال هستیم. هر بازیکن جوانی در هر جای ایران استعداد داشته باشد ما کمک خواهیم کرد که به رویای خود برسد.

وی ادامه داد: در کنار مسائل ورزشی به دنبال کارهای فرهنگی هم بودیم و به همین دلیل ساخت مستند آیدین نیکخواه بهرامی را آغاز کردیم و خوشبختانه امسال هم اکران شد.

این مربی بسکتبال با اشاره به حمایت از تیم های ملی بانوان گفت: برای ما مهم است که کار تاثیرگذاری انجام دهیم و بازیکنان بانوان را کمک کنیم که با تجربه تر شوند. ما تا جایی که توان داشته باشیم کمک می کنیم و در کنار بسکتبال خواهیم بود.

صالحی عنوان کرد: نگاه ما به ورزش اقتصادی نیست و فقط هزینه می کنیم. با توجه به قوانین فدراسیون بسکتبال هم راه درآمدزایی از طریق تبلیغات دور زمین و پخش تلویزیونی را بسته است و باید با همین شرایط پیش برویم. در جلسه لیگ فقط ما به این موضوع اعتراض کردیم کردیم و ظاهرا تیم های دیگر راضی بودند.

بازگشت به بالا