تهران- ایرنا- لیگ برتر والیبال مردان ایران پس از مدتی وقفه، از هفتم آبان از سر گرفته می‌شود.

لیگ برتر والیبال

به گزارش ایرنا، فدراسیون والیبال روز ۱۸ مهر و در آستانه هفته هشتم لیگ برتر اعلام کرد که این مسابقات «به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا» به مدت ۲ هفته به تعویق می‌افتد.

امروز (سه‌شنبه) شهرام عظیمی سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون اعلام کرد که این مسابقات از هفتم آبان دوباره شروع خواهد شد. به این ترتیب فاصله بین آخرین مسابقه برگزار شده تا رقابت‌های بعدی، ۲۱ روز خواهد شد.

به گفته عظیمی، روز هفتم آبان مسابقات هفته هشتم برگزار می‌شود و پس از آن نیز مسابقات بر اساس برنامه قبلی ادامه خواهد یافت. زمان جدید مسابقه تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر نیز که به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای ۲۵ نفر از اعضای تیم شهرداری ورامین به تعویق افتاده بود، به زودی اعلام خواهد شد.

فدراسیون والیبال در پی مثبت شدن تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های لیگ برتری، تصمیم به تعطیلی موقت مسابقات گرفت اما در همین روزهای تعطیلی هم سایپا از مثبت شدن آزمایش سه بازیکن و پیکان از کرونایی شدن ۱۱ نفر از اعضای تیم والیبال خود خبر داده‌اند.

در روزهای اخیر برخی از مربیان تیم‌های لیگ برتر پیشنهاد برگزاری مسابقات به صورت متمرکز را مطرح کرده‌اند اما هنوز فدراسیون تصمیمی در این باره نگرفته است.

بازگشت به بالا