مدیرعامل باشگاه اکسون گفت: جواب تست کرونای بازیکنان ما مشخص است و دنبال تعویق بازی در هفته اول نیستیم.

مدیر باشگاه اکسون

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مثبت شدن تست کرونای 6 بازیکن این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: پس از اینکه جواب تست‌ها مشخص شد بازیکنان کرونایی به قرنطینه رفته‌اند و با 6، 7 بازیکن تمرینات را ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند چون بازیکن خارجی اکسون هنوز نرسیده و تمرین نکرده است، آنها 6 بازیکن کرونایی را مطرح کرده‌اند تا در هفته اول بازی نکنند، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست. ما در آزمایشگاه رویان تست داده ایم و جواب‌ها هم مشخص است. این چه حرفی است که می‌زنند. اتفاقا ورکیچ یکی از بازیکن خارجی ما به ایران رسیده و دومی هم طی دو سه روز آینده می‌آید. دنبال بازی نکردن نیستیم و می‌خواهیم هفته اول را پشت سربگذاریم.

مدیرعامل باشگاه اکسون با اشاره به اینکه یک آزمایشگاه مرجع باید انتخاب شود، گفت: خواسته ما از فدراسیون این بود و آنها به دنبال این هستند که این کار را انجام دهند و تا جایی که می‌دانم یکی از آزمایشگاه‌ها در غرب تهران هماهنگ شده است.

عماری ادامه داد: ما از این کار استقبال می‌کنیم، چون با این شرایط دیگر کسی نمی‌تواند ادعای دیگری داشته باشد و و هرکجا که دلش خواست تست بدهد.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از 15 آبان و با حضور 16 تیم به صورت متمرکز در تهران آغاز خواهد شد.

بازگشت به بالا