مصاف جذاب شهرداری گرگان و اکسون در تهران/ کار آسان شاگردان کوهیان در قزوین

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار مهم و جذاب پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفان می‌روند. پتروشیمی بندر امام صدرنشین، که در هر ۶ بازی گذشته برنده میدان بوده است این هفته در یک بازی نسبتا آسان در قزوین به مصاف تیم شورا و شهرداری این شهر می‌رود. شاگردان کوهیان البته هنوز جایگاهشان تثبیت نشده و یک اشتباه می‌تواند آن‌ها را از صدر جدول دور کند. البته در طرف مقابل قزوینی ها، جایگاه خوبی ندارند و با یک برد تیم سیزدهم جدول هستند.  

تیم  شهرداری گرگان هم با هدایت مهران شاهین طبع در تهران به مصاف اکسون می‌رود. گرگانی‌ها در ۵ بازی که انجام داده اند برنده بودند و از مدعیان لیگ امسال محسوب می‌شوند. آن‌ها در تهران کار آسانی برابر شاگردان آبکناری که تا به اینجای کار نمایش‌های خوبی داشته اند ندارند. اکسون در نخستین تجربه لیگ برتری خود ۳ برد و ۳ باخت داشته است.  

دیگر بازی مهم امروز مصاف پالایش نفت آبادان و مس کرمان در شهر کرمان است. شاگردان سامری در ۵ بازی گذشته ۵ برد داشته اند و شرایط بسیار خوبی دارند. آن‌ها امروز باید برابر تیم قعرنشین مس بازی کنند و امیدوار هستند به روند خوبشان ادامه دهند. شاگردان کسایی پور هم امیدوار هستند با نمایشی خوب در بازی امروز از قعر جدول فاصله بگیرند.  

دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و توفارقان آذر شهر هم از دیدار‌های زیبا و البته حساس این هفته استد. شاگردان هاشمی تنها یک باخت در لیگ داشته اند و تیم چهارم جدول هستند. آن‌ها از مدعیان لیگ امسال هستند و انتظار می‌رود که در این بازی خانگی برنده باشند. شاگردان ویسی هم که نخستین تجربه لیگ برتری خود را تجربه می‌کنند با ۲ برد در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارند. توفارقانی‌ها اگر چه ۴ باخت دارند، اما در همین ۴ بازی هم نتیجه را نزدیک واگذار کرده اند و نمایش قابل قبولی داشته اند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم هم که در رده پنجم جدول قرار دارد و تا به اینجای کار ۳ برد و ۳ باخت داشته است در این هفته کار نسبتا آسانی خواهد داشت و برابر شهرداری بندرعباسی بازی می‌کند که در ۵ بازی گذشته تنها یک برد داشته است.

تقابل ذوب آهن و نیروی زمینی تهران هم می‌تواند از دیگر دیدار‌های جذاب و البته مهم این هفته باشد. شاگردان ایزدپناه و حاتمی در ۶ و ۵ بازی گذشته خود تنها یک برد داشته اند و نتیجه این بازی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.  

دیگر دیدار این هفته هم تقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد و آویژه صنعت پارسای مشهد است. نماینده مشهد تا به اینجای کار ۳ برد و نماینده شهرکرد هم ۲ پیروزی به دست آورده است و هر ۲ تیم به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و نهم قرار دارند.

بازگشت به بالا