نایب رییس فدراسیون: بزودی اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه را برگزار می‌کنیم

 

تیم ملی بسکتبال بانوان

تهران- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال گفت: اولویت ما برگزاری اردوی بسکتبال سه به سه است زیرا بازیکنان باید خود را برای مسابقات گزینشی المپیک در اردیبهشت ماه آماده کنند.

فریده شجاعی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال زنان ۱۵ مهر ماه در فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار می‌شود و ما براساس آن برنامه ریزی لازم را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۱۵ تیم در لیگ برتر حضور می‌یایند، گفت: فکر می‌کنم که از تعداد تیم‌ها کم شود. با توجه به شرایطی که الان به دلیل بحران کرونا می‌بینیم هنوز اقدامی از طرف تیم‌ها انجام نشده است اما با هر تعدادی که اعلام آمادگی نهایی را داشته باشد، قرعه‌کشی لیگ برتر را انجام می‌دهیم و مسابقات را آغاز می‌کنیم.

نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه اول آبان ماه مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ به صورت نیمه متمرکز در پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود.

وی درخصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال یادآور شد: اولویت ما برگزاری اردو برای تیم ملی سه به سه به جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک است. این رقابت‌ها در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و الان تمام برنامه ریزی خود را روی این موضوع قرار دادیم زیرا برنامه دیگری از طرف فیبا نداریم.

شجاعی عنوان کرد: به زودی کادر فنی تیم‌های ملی را می‌بندیم و انتخاب بازیکنان را برعهده کادر فنی می‌گذاریم تا به محض اینکه فیبا زمان مسابقات را اعلام کرد ما هم آماده باشیم. به زودی با توجه به مجوز وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی لازم را برای برنامه تمرین ملی‌پوشان سه به سه انجام می‌دهیم تا بازیکنان آمادگی خوبی برای مسابقات کسب سهمیه داشته باشند.

 

بازگشت به بالا