فریده شجاعی می‌گوید احتمال اعمال تغییراتی در کادر فنی تیم‌های ملی بسکتبال زنان وجود دارد که به تصمیم‌ کمیته فنی بستگی دارد.

فریده شجاعی

فریده شجاعی می‌گوید احتمال اعمال تغییراتی در کادر فنی تیم‌های ملی بسکتبال زنان وجود دارد که به تصمیم‌ کمیته فنی بستگی دارد.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد برنامه‌ تیم‌های ملی بانوان به ایسنا گفت: فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) برنامه‌ای کلی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک به ما داده است که بر اساس آن مسابقات، سال آینده برگزار می‌شود اما هنوز جزئیاتی به ما نداده و برنامه را قطعی نکرده‌ است. از طرفی هنوز مجوز تمرین نداریم و از آنجایی که بازیکنان و کادر را شناسایی کرده‌ایم به محض دریافت مجوز تمرینات را شروع می‌کنیم.

او در مورد احتمال تغییر کادر فنی تیم‌های ملی بیان‌کرد: جلسه کمیته فنی هفته آینده برگزار می‌شود، پیشنهاداتی داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌هایی کرده ایم، ممکن است تغییراتی جزئی در کادر داشته باشیم اما منوط به برگزاری جلسه فنی است. وضعیت همه رده‌های سنی سه نفره و پنج نفره را باید در کمیته فنی مطرح و بررسی کنیم و تصمیمات لازم را بگیریم.

نایب رئیس بانوان بسکتبال در مورد برگزاری لیگ برتر بانوان گفت: ۱۶ تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند اما گویا سه، چهار تیم انصراف می‌دهند. با این حال تا آخر شهریور به آنها مهلت داده‌ایم و ۱۵ مهر قرعه کشی انجام می‌شود تا از اول آبان ماه مسابقات را شروع کنیم.

شجاعی در مورد نحوه برگزاری لیگ‌بیان کرد: به صورت نیمه متمرکز و به احتمال زیاد همه مسابقات در تهران برگزار می‌شود تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. هر تیمی هفته ای دو بازی دارد که احتمالا پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. اگر به صورت رفت و برگشت هم برگزار می‌شد باز هم تیم‌ها باید هزینه رفت و آمد و اسکان خود را پرداخت می‌کردند، در نتیجه بهترین راه برگزاری مسابقات در تهران بود چون کنترل شرایط در شهرستان‌ها سخت‌تر است.

بازگشت به بالا